Bazkideen ohiko batzar nagusia 2020 / Asamblea general ordinaria de socios 2020
2020/12/02
2020ko abenduaren 1eko bileran, Zuzendaritza Batzordeak Durango Rugby Taldeko Bazkideen Ohiko Batzar Nagusia abenduaren 16an, asteazkenean, 19:30etan lehen deialdian eta 20:00etan bigarren deialdian, eta modu telematikoan egitea erabaki du.
Batzarraren formatu hori Eusko Jaurlaritzaren Osasun Saileko Osasun Publikoko Zuzendaritzak emandako gomendioan oinarritzen da, Euskadin dagoen pandemiaren egungo egoera epidemiologikoa dela eta.
Durango Rugby Taldeak datozen egunetan hala eskatzen duten bazkideen esku jarriko du Batzarrean aurkeztuko den informazioa. Aipatu eskaera drt@durangorugby.eus helbidera idatziz egingo da.
Zuzendaritza Batzordeak lau puntu bozkatuko ditu: 2019/2020 ekonomia-ekitaldiko Urteko Kontuak eta Zuzendaritza Batzordearen Kudeaketa, 2020/2021 ekonomia-ekitaldirako Aurrekontua eta Zuzendaritza Batzordearen Kudeaketa Programa. Datorren astean, Batzarraren gai ordena argitaratuko da.
Gai-zerrendako puntuen bozketa telematikoa izango da. Gainera, baliabide telematikoetara sarbiderik ez duten bazkideek DRT Egoitzan (Gienkalea 24, Durango) botoa aurrez aurre emateko aukera izango dute, eta horretarako hautestontzia jarriko da Batzarraren egunean. Azken boto mota horri heltzeko, dauden murrizketak kontuan hartuta, beharrezkoa izango da aldez aurretik izena ematea.
Datozen egunetan, Durango Rugby Taldeak Batzarraren jarraipen telematikoa egiteko eta bozketak egiteko xehetasun eta jarraibide guztiak eskainiko ditu. Batzarra behar bezala garatzeko, Durango Rugby Taldeak berehala ekingo dio bere bazkideen harremanetarako datuak berresteko prozesuari.
02/12/2020
En reunión de fecha 1 de diciembre de 2020, la Junta Directiva ha decidido convocar la Asamblea General Ordinaria de Socias/os del Durango Rugby Taldea para el miércoles 16 de diciembre a las 19:30 en primera convocatoria y a las 20:00 en segunda convocatoria y su celebración de manera telemática.
Este formato de asamblea se basa en la recomendación recibida desde la Dirección de Salud Pública del Departamento de Salud del Gobierno Vasco, dada la situación epidemiológica actual de la pandemia en Euskadi.
Durango Rugby Taldea pondrá en los próximos días a disposición de los y las socios y socias que así lo soliciten, la información que se presentará en la Asamblea. Dicha solicitud deberá de realizarse escribiendo un email a drt@durangorugby.eus.
Los puntos que la Junta Directiva someterá a votación serán cuatro: Cuentas económicas Anuales y Gestión de la Junta Directiva correspondientes al ejercicio 2019/2020, Presupuesto económico y programa de Gestión de la Junta Directiva para el ejercicio 2020/2021. La próxima semana se publicará el Orden del Día de la Asamblea.
La votación a los diferentes puntos del Orden del Día será telemática. Además, el Club habilitará para los socios y socias que no tengan acceso a los medios telemáticos la posibilidad del voto presencial en DRT Egoitza (Goienkalea 24, Durango), donde se instalará una urna a tal efecto el día de la Asamblea. Para acogerse a esta última modalidad de voto, dadas las restricciones existentes, será necesaria la inscripción previa.
En los próximos días, Durango Rugby Taldea ofrecerá todos los detalles e instrucciones para el seguimiento telemático de la Asamblea y la realización de las votaciones. A los efectos de un óptimo desarrollo de la Asamblea, Durango Rugby Taldea iniciará de inmediato un proceso para confirmar los datos de contacto de sus socias y socios.